Kundeservice for Shell drivstoffkort

Hva kan vi hjelpe deg med?


Man-fredag 08.00-16.00   euroshell@st1.no   +47 22 66 57 00

Logg inn i Shell Fleet Hub

Ofte stilte spørsmål

Hvordan kommer jeg inn i portal – Shell Fleet Hub?

​​​​​​​Gå til http://fleethub.shell.com/ Om du ikke har logget inn før, be om nytt passord og du vil få tilsendt passord og kan logge inn med en gang.

Jeg trenger kopi av faktura, kan jeg få det?

Selvsagt! Administrator har alltid tilgang til alle fakturaer i Shell Fleet Hub. Logg deg inn og trykk på fakturainformasjon i menyen. Her kan du scrolle eller søke på datoer for den fakturaen du ønsker: 

Får du det ikke helt til? Se instruksjoner i videoen under: 

Jeg vil bestille flere kort – hvordan gjør jeg dette?

Administrator kan enkelt bestille flere kort i Shell Fleet Hub. Gå til kort og trykk Bestille kort øverst i høyre hjørnet og følg instruksjonene. 

Får du det ikke helt til? Se instruksjonene i videoen under: 

Jeg har tastet feil PIN kode 3 ganger, hva gjør jeg?

Kortet blir midlertidig sperret til midnatt og automatisk gjenåpnet ved 00.00

Jeg har glemt pin koden - hva gjør jeg?

For å se PIN til kortet ditt, kan administrator logge inn på Shell Fleet Hub, velge riktig kort og trykke på "VIS/endre pin". 

Får du det ikke helt til? Se instruksvideoen under: 

Kan jeg bytte PIN kode?

I Shell Fleet Hub kan administrator helt enkelt endre pin-koden til valgte kort. Velg riktig kort og trykk på VIS/Endre PIN i detaljer  og følg instruksene. 

Får du det ikke helt til? Se instruksjoner i videoen under: 

Jeg trenger å få sperret kortet mitt, hva gjør jeg?

Adminstrator kan enkelt sperre kortet inne i Shell Fleet Hub. Velg riktig kort og trykk på de tre prikkene til høyre for kortet og deretter sperr kort. 

Får du det ikke helt til? Se instruksjonsvideoen under: 

Hvis du ikke har tilgang til Fleet Hub, ring vår sperretjeneste som er oppe døgnet rundt: 22 66 57 00

Hvor lang tid går det fra jeg bestiller kort til jeg mottar kortet?

Det kan gå opptil 7 dager før du mottar kortet ditt i posten. Noen dager senere vil du motta din PIN kode.

Hva innebærer kjøpskategorier?

Kategori 0 - Diesel
Kategori 1 – alle typer drivstoff
Kategori 2 – alle typer drivstoff og bilrelaterte produkter og parkering.

Kontoen min er sperret på grunn av ubetalte faktura, åpnes konto automatisk om jeg betaler utestående?

Dessverre. Du må sende oss en mail når du har innbetalt utestående og be om gjenåpning. Mail sendes: Euroshell@st1.no

Jeg har meldt adressefordring til Brønnøysund, endres den da automatisk i systemet hos dere?

Nei, dessverre. Du bør sende oss en melding så fort som mulig slik at vi kan oppdatere i våre systemer. Send mail til euroshell@st1.no

La oss hjelpe deg

Shell Card

Velkommen til din lokale kundeservice for Shell drivstoffkort

Vi hjelper deg med å besvare alle dine spørsmål som omhandler din drivstoffkort avtale med Shell. Har du spørsmål vedrørende din faktura, transaksjoner, bestilling av nye kort og alle andre ting du har på hjertet, ikke nøl med å ta kontakt. 

Se videoen til høyre for å lære mer om vårt lokale kundesenter.