På samlefakturaen vil du finne oversikt over samlet beløp, kontonummer og kid-nummer. I Shell sin kundeportal finner du samlefakturaen med fakturaen som starter med 2000-.
Den andre fakturaen du har tilgang til som Shell Card kunde er transaksjonsfakturaen. Her får du oversikt over detaljene knyttet til alle dine kjøp med ditt Shell drivstoffkort. I Shell kundeportal starter transaksjonsfakturaen med 8200-.
Jeg har bedt om faktura på mail, men har ikke mottatt fakturaen. Hva gjør jeg?
Vi sender dessverre ikke faktura som vedlegg direkte til en e-post adresse.
Du kan få faktura fra oss på følgende måter:
Jeg trenger kopi av faktura, kan jeg få det?
Selvsagt! Du finner alltid kopi av din faktura i vår portal Shell Fleet Hub. Du skal ha fått tilgang til portalen på mail fra oss når du ble kunde. Dersom du trenger ny pålogging kontakt oss på euroshell@st1.no
Kontoen min er sperret på grunn av ubetalte faktura, åpnes konto automatisk om jeg betaler utestående?
Dessverre. Du må sende oss en mail når du har innbetalt utestående og be om gjenåpning. Mail sendes: Euroshell@st1.no
Hvor ofte mottar jeg faktura?
For tungtransport kunder vil man som regel motta faktura 2 ganger i mnd. For fleet kunder vil du få en faktura i mnden.
Slik gjør du: