Kundesenter Shell Card

 

 

Kontakt oss

Telefon Shell Card kundeservice
22 66 57 00
Epost Shell Card kundeservice
euroshell@st1.no 
Åpningstider Shell Card
08.00-16.00

Mandag-fredag

Shell Fleet Hub

Trenger du hjelp til din Shell kundeportal? Send oss en e-post eller ring og vi vil hjelpe deg.

Shell veiboks

Dersom du ønsker å bestille Europeisk veiboks for kjøring i utlandet, ring oss eller send oss en mail og vi vil hjelpe deg med veiboks som passer ditt behov. 

Momsrefusjon

Ønsker du å søke om momsrefusjon etter å ha kjørt i utlandet? Ta kontakt med oss på kundesenteret og vil vil hjelpe deg alt vedrørende avgift -og momsrefusjon.

Ofte stilte spørsmål

Jeg har bedt om faktura på mail, men har ikke mottatt fakturaen. Hva gjør jeg?

Vi sender dessverre ikke faktura som vedlegg direkte til en e-post adresse.
Du kan få faktura fra oss på følgende måter:

  1. Papir i posten (45 kr fakturagebyr, autogiro betaling)
  2. E-post med link til Shell Fleet Hub (logge inn og ta ut faktura, autogiro betaling)
  3. EHF faktura (krever ELMA registrert orgnr, manuell / autogiro betaling)

Hvordan kommer jeg inn i portal – Shell Fleet Hub?

​​​​​​​Gå til http://fleethub.shell.com/ Om du ikke har logget inn før, be om nytt passord og du vil få tilsendt passord og kan logge inn med en gang.

Jeg trenger kopi av faktura, kan jeg få det?

Selvsagt! Du finner alltid kopi av din faktura i vår portal Shell Fleet Hub. Du skal ha fått tilgang til portalen på mail fra oss når du ble kunde. Dersom du trenger ny pålogging kontakt oss på euroshell@st1.no

Jeg vil bestille flere kort – hvordan gjør jeg dette?

Kort kan du selv administrere i Shell Fleet Hub raskt og enkelt. Her kan du bestille kort og administrere din konto.

Jeg har tastet feil PIN kode 3 ganger, hva gjør jeg?

Kortet blir midlertidig sperret til midnatt og automatisk gjenåpnet ved 00.00

Jeg har glemt pin koden - hva gjør jeg?

For å bestille ny PIN kode går du inn i Shell Fleet Hub, trykk på "resend PIN kode"– du vil da motta nytt PIN brev med den koden du hadde fra tidligere. Det kan ta opptil 5 dager før du mottar brev om ny PIN.

Kan jeg bytte PIN kode?

Av sikkerhetsmessige grunner kan du ikke endre PIN kode. Du må da bestille nytt kort i Fleet Hub hvor du kan bestemme PIN ved bestilling.

Jeg trenger å få sperret kortet mitt, hva gjør jeg?

​​​​​​Ring vår sperretjeneste som er oppe døgnet rundt: 22 66 57 00

Hvor lang tid går det fra jeg bestiller kort til jeg mottar kortet?

Det kan gå opptil 7 dager før du mottar kortet ditt i posten. Noen dager senere vil du motta din PIN kode.

Hva innebærer kjøpskategorier?

Kategori 0 - Diesel
Kategori 1 – alle typer drivstoff
Kategori 2 – alle typer drivstoff og bilrelaterte produkter og parkering.

Kontoen min er sperret på grunn av ubetalte faktura, åpnes konto automatisk om jeg betaler utestående?

Dessverre. Du må sende oss en mail når du har innbetalt utestående og be om gjenåpning. Mail sendes: Euroshell@st1.no

Jeg har meldt adressefordring til Brønnøysund, endres den da automatisk i systemet hos dere?

Nei, dessverre. Du bør sende oss en melding så fort som mulig slik at vi kan oppdatere i våre systemer. Send mail til euroshell@st1.no